Tematyka zajęć psychoedukacyjnych
1. „Kto to jest alkoholik – uzależnienie jako choroba”.
2. „Mechanizmy uzależnień”.
3. „Fazy uzależnienia”.
4. „ Głód – co to takiego?”.
5. „Nawroty – co możemy zrobić gdy nasz bliski ma nawrót?”
6. „Współuzależnienie, co to takiego?”.
7. „Wyzwalacze – co to takiego?”.
8. „Nadopiekuńczość i nad kontrola”.
9. „Uzależnienie jednostki chorobą całej rodziny”.
10. „Zamienniki – co to takiego?”.
11. „Asertywność – nauka stawiania granic”.
12. „Formy leczenia osób uzależnionych”.
13. „Wsparcie- gdzie go szukać?”.
14. „Zalecenia dla osób uzależnionych i ich rodzin”.
15. „DDA – co to takiego?”.
16. „Życie po terapii- pułapki”
2. „Mechanizmy uzależnień”.
3. „Fazy uzależnienia”.
4. „ Głód – co to takiego?”.
5. „Nawroty – co możemy zrobić gdy nasz bliski ma nawrót?”
6. „Współuzależnienie, co to takiego?”.
7. „Wyzwalacze – co to takiego?”.
8. „Nadopiekuńczość i nad kontrola”.
9. „Uzależnienie jednostki chorobą całej rodziny”.
10. „Zamienniki – co to takiego?”.
11. „Asertywność – nauka stawiania granic”.
12. „Formy leczenia osób uzależnionych”.
13. „Wsparcie- gdzie go szukać?”.
14. „Zalecenia dla osób uzależnionych i ich rodzin”.
15. „DDA – co to takiego?”.
16. „Życie po terapii- pułapki”
Plan sesji grupowej
1. Przedstawienie się- rundka z czym zaczynam zajęcia.
2. Omówienie problemów indywidualnych członków grupy.
Przerwa 10min
3. Zajęcia psychoedukacyjne – miniwykład.
4. Pożegnanie – rundka z czym kończę zajęcia.
2. Omówienie problemów indywidualnych członków grupy.
Przerwa 10min
3. Zajęcia psychoedukacyjne – miniwykład.
4. Pożegnanie – rundka z czym kończę zajęcia.
